Czy to będzie odpowiednia reklama dla dentysty w Radomiu?
: 07 cze 2016, 15:12
Witam. Ostatnim czasem dostałem wiadomość z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż agencja SEO która ma podjąć się zlecenia, uważa ją za zbędną. Uważają, że lepiej aby dla każdego frazy kluczowej wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to trochę nie logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów winna wejść od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak pozycjonować stronę, aby dla różnych fraz pojawiały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem podobne rozwiązania dla dentystów w Warszawie. Tam stomatolodzy promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatologia Ursynów pokazują się podstrony konkretnego stomatologa. Co ciekawe jak wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem odmienne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych ciągów znaków wyświetlają się odmienne strony internetowe. Kolejne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po rozmowie z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego ortodonty i słowa kluczowego http://ortodoncjakabaty.pl/dentysta-stomatolog w wynikach wyszukiwarki wyświetla się bardzo często ona na samej górze wyników. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zawsze widzę to samą domenę internetową. Również interesującym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać wielu tekstów i opisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa stomatologa z Ursynowa to nie encyklopedia. A może takie obszerne elaboraty są niezbędne do skutecznej reklamy strony? Także cena reklamy na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dodam stronę do kilku katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może trudniejszą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?
podobne tematy:
podobne tematy: