Czy to będzie odpowiednia reklama dla dentysty w Radomiu?

Rozmowy na każdy temat
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie odpowiednia reklama dla dentysty w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam. Ostatnim czasem dostałem wiadomość z propozycją pozycjonowania swojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż agencja SEO która ma podjąć się zlecenia, uważa ją za zbędną. Uważają, że lepiej aby dla każdego frazy kluczowej wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to trochę nie logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów winna wejść od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak pozycjonować stronę, aby dla różnych fraz pojawiały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem podobne rozwiązania dla dentystów w Warszawie. Tam stomatolodzy promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatologia Ursynów pokazują się podstrony konkretnego stomatologa. Co ciekawe jak wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem odmienne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych ciągów znaków wyświetlają się odmienne strony internetowe. Kolejne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po rozmowie z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego ortodonty i słowa kluczowego http://ortodoncjakabaty.pl/dentysta-stomatolog w wynikach wyszukiwarki wyświetla się bardzo często ona na samej górze wyników. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zawsze widzę to samą domenę internetową. Również interesującym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać wielu tekstów i opisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa stomatologa z Ursynowa to nie encyklopedia. A może takie obszerne elaboraty są niezbędne do skutecznej reklamy strony? Także cena reklamy na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dodam stronę do kilku katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może trudniejszą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:
marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Dzień dobry, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób rozumowania jest w 100% logiczny. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko filtra. Po drugie szybciej można uzyskać pozycje dla wybranych słów kluczowych. Po trzecie nie wiem jak tamta agencja interaktywna od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Reklama z pewnością będzie na parę haseł tj: stomatolog Radom, implanty Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie da się napisać przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie słowa kluczowe na stronie głównej. Moja rada - poszukaj innej firmy do pozycjonowania strony.

podobne tematy:

Wróć do „Rozmowy na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość